“Vederea mea nu este foarte bună. N-aș fi vrut să ratez”, zice Patrizia Reggiani după pedeapsa pe care a ispășit-o în închisoare, când a fost întrebată de ce a plătit un asasin pentru a-și omorî soțul, pe Maurizzio Gucci, ultimul moștenitor al faimoasei companii GUCCI.
GUCCI a luat ființă la nevoia oamenilor…bogați
În 1904 Guccio Gucci a pornit afacerea prin a realiza harnașamente pentru călăreți, pentru ca mai apoi să își câștige notorietate prin realizarea de genți. În 1921, acum 100 de ani, se deschide primul magazin GUCCI. Clienții nu erau oameni modești.
Arisocrația Europei îi călcau pragul. Lumea bună a Europei anilor 1930 l-au inspirat pe Guccio Gucci, influencerii vremii etalându-și preferințele pentru gențile din piele și pentru pantofii făcuți pe comandă. La Florența, în Italia a apărut primul magazin GUCCI.
Până în 1987 afacerea a funcționat doar în familie, chiar dacă fii lui – Aldo, Ugo, Vasco și Rodolfo treceau prin neînțelegeri, adevărate drame în familie, și certuri. Însă, toate astea erau cancanuri, picanterii, Europa era deja îndrăgostită de produsele GUCCI când în 1953 brandul s-a lansat în întreaga lume, din Asia până în Statele Unite ale Americii. Pe lângă bogații clienți de la Hollywood, nici membrii caselor regale europene nu se sfiau să apară în public purtând colecții GUCCI. Însăși principesa Elisabeta a Romaniei, frecventa magazinul GUCCI din Florența încă din anul 1927. Cert este că Guccio Gucci a fost pe val la momentul potrivit.
Cu trecerea timpului, industria modei a creat logoul și simbolurile cum ar fi benzile inconfundabile în două culori, roșu și verde sau atenția către albinuță, unul din simbolurile GUCCI ce face trimitere către noblețe, eleganță și rafinament. În 1993, Maurizio Gucci, ultimul moștenitor, și-a vândut toate actiunile către Investcorp. De atunci, nimeni din familia fondatorului Guccio Gucci nu mai conduce brandul.
Însă, GUCCI a fost una între primele companii de renume ce a început să producă și accesorii ce pot fi asortate ținutelor cu stil. Culorile, extravaganța, supradimensionarea, autenticitatea îmbinată cu stilul vintage te fac să tragi cu ochiul măcar puțin, chiar dacă nu recunoști că îți reprezintă stilul vestimentar.
Imediat după lansarea parfumului No.1, a apărut și prima colecție de ochelari de vedere și de soare. Fără dar și poate, ochelarii de soare GUCCI au început să apară imediat în garderobele vedetelor de la Hollywood sau din nou în casele regale ale Europei. Madonna și Lady Di erau fane înrăite.
În noua colecție de ochelari de soare și de vedere GUCCI observăm chiar lipsa accesoriilor conturate, stil caracteristic GUCCI. Modelele de ochelari GG0553O și GG05480 nu mai par îndrăznețe de data asta, dar nu putem spune că sunt simple și banale, din contra! Sunt modele de ochelari elegante, rafinate, logoul GUCCI apare la vedere discret pe fiecare braț, poate tocmai pentru motivul de a nu se confunda cu kitsch-urile.
Ai examinat vreodată o ramă GUCCI? Ai observat cât de robuste sunt balamalele prin care sunt prinse brațele de anoul ramei? Dacă nu, îți spunem noi că ne place să credem că o pereche de ochelari GUCCI va rămâne moștenire urmașilor tăi, atât de rezistenă este! „Calitatea rămâne mult timp după ce prețul a fost uitat”, și aici tindem să fim de acord cu citatul!
Vino la OPTIMIT să îți prezentăm întreaga colecție de rame de ochelari GUCCI, te vei convinge singur de calitatea lor!